((شهید والامقام علیرضا صادقانی))

پيام تسليت بیت شهید صادقانی بمناسبت دفن شهدای آتش نشان

Image result for ‫پیام تسلیت دفن شهدای اتش نشان پلاسکو‬‎
Image result for ‫پیام تسلیت دفن شهدای اتش نشان پلاسکو‬‎

"بسم رب الشهدا والصدیقین"

رویداد تلخ و غمبار شهادت آتش نشانان و هموطنان عزیز، غم و اندوهی بزرگ بر قلب ملت ایران نشاند.

آتش نشانان فداکاری که جانها و دل هایشان از آتش فروزان عشق و وظیفه،تابناک است،چه با شهامت جان خود را برای نجات جان هم میهنان خویش نثار کردند.

اگر چه با تلاش و از خودگذشتگی این مهرورزان جاوید شعله های آتش در ساختمان پلاسکو تهران خاموش شد اما شعله‌های بی‌قراری داغدیدگان در سوگ جان باختن این شهدای بزرگوار،قلب مردم ایران را به درد آورده است.

ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده داغدیدگان و مردم شریف ایران و مجموعه آتش نشانی و مدیریت شهری،از درگاه خداوند منان برای این قهرمانان نستوه رحمت بی کران و برای مجروحان بهبودی و عافیت و برای خانواده این عزیزان صبر و بردباری و برای خادمان مخلص و بی منت مخلوق توفیق روز افزون آرزو مینمایم.

Image result for ‫عکس شهید علیرضا صادقانی‬‎Related image

موضوعات: عرض تسلیت از طرف‌بیت شهید,

[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 12 / 11 / 1395 ] [ 13:27 ] [ ( مهندس سیدهادی مرتضوی فرد) ]

[ ]

مطالب مرتبط

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]